söndag idag!

go morron allihoppa lr go förmiddag!! klockan e ju snart tolv så... hoppas allt e bra=)
hittills så har jag inte gjort såå mkt, kollat lite på tv och duschat..
btw såg ni på nyhetsmorron, alltså jag kolla bara för att stinalee och blondinbella var med o prata om sina bloggar (och så var det ngra fler men dom visste jag inte vilka dom var), okej, det var ju det jag mena med btw, blev lite konstig formulering bara :P hahah...
ska till norrköping idag iaf, ska köpa dator till ngra vi känner, lr ja det är ju dom vi känner som ska köpa datorn men dom e inte så hajj på de så då bad dom oss (pappa) om lite "hjälp" aja, till norrköping ska vi iaf. kanske kollar om jag hittar nge jag me :) man kan ju alltid hoppas! kanske kan hitta ngt litet iaf O) sen får vi se vad som händer =)
ha en bra söndag allihopa :D
Pussshejsvejs♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0