solen skiner :D

gomorron på er :)
vilken underbar dag då solen skiner :D hoppas bara att dan fortsätter såhär.
ska iaf klippa mig idag =) e på tiden, tkr att det känns rätt så livlöst just nu, men det enda problemet jag har när jag ska klippa mig e att jag aldrig tkr att det blir nge bra, vet inte varför det bara e så, och som tur e så har vi ju sportlov denna vecka så då har jag en hel vecka på mig att "vänja" mig vid det, så varje gång jag ska klippa mig så försöker jag få en tid på en fredag lr på ett lov >< hahaa ... jag vet jag e knäpp :P
ska ta och äta lite frukost snart iaf, börjar bli lite hungrig nu. men igår när jag tjata om hur mätt jag var alltså allvarligt talat jag var faktiskt lite mätt när jag vakna, gud va mkt jag måste ha ätit xD aja..
nej nu ska jag göra iordning lite frukost och sen tvätta håret, har så himlans mkt skit i det, inte bra de..
 ha en trevlig solig dag allesammans :D
pusshej♥

image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0