snart får man sova :D

har nyss kollat på gossip girl, drama drama drama I LOVE IT!! needå, men bra e det.
passade även på att plugga när det var reklam, ska fortsätta snart igen, har ju prov på torsdag och jag har inte pluggat så mkt, det är inte bra. och boken som ska vara utläst till på fredag, den har jag fortfarande inte börjat läst, får väl ta och börja imorrn, men när böckerna som lärarna tvingar en att läsa är sååå tråkiga så e det inte så att man sätter sig och läser så fort man får en minut ledig,, snälla lärare kan man inte få läsa en bra bok ngn gång? =)
aja, tog och solade förut ett litet tag, guud så skönt det var :) men vårt solarium e så medeltida så det tar en evighet innan man får färg, men man får det, och det tar som sagt efter en evighet xD men det är bättre än ingenting..

imorrn har jag franska-test då det gick så dåligt för mig förra gången, och sen när vi gick igenom det lr ja när vi snacka betyg så sa jag till min lärare att jag aldrig fattat PC (passé composé), och att jag tkr att det är jättekrångligt så då gick hon igenom det med mig och vi bestämde att jag skulle ha ett test nu imorrn, men idag fick vi en PC-övning och då gick det faktiskt rätt så bra :) så man får hoppas på det bästa..
nehee nu ska jag ta och plugga lite innan jag ska sova..


image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0