shopping =)

hejhej!
idag så bar det av till norrköping för lite shopping :) hitta ett par skor, mjukisbyxor (då mina e bigga haha) och en tröja som tillhörde blev som ett paket lr vad man ska kalla det och så köpte vi faktiskt en sån där "dimmer-lampknapp" som jag vill ha, så nu har jag fått en sån ^^
efter norrköping så åkte vi till mormor och åt hemmagjorda semlor, var riktigt goda :) fick även med oss ngra hem =)
har inte hunnit med så mkt annars, kom hem från mormor vid fem så att... måste göra lite läxor, ska berätta om katolismen imorrn tror jag det var, har inte förberätt allt än men snart så, sen har jag väl lite annat oxå. men just nu så lyssnar jag på musik o kollar tv..
ni får ha det så jättebra :)
Hejsvejs♥

image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0