nu är dagen här

haha jaa dagen är här :P den sista dagen på detta årets sportlov är snart slut, tragiskt men sant :( men det är inte alls långt kvar till påsklovet, endast fyra veckor :) och om fyra veckor åker jag, min familj och familjen från karlstad (som vi brukar åka med) till sälen för att åka skidor :D läääääängtar jättemkt! bara det finns ngn snö kvar, annars får dom spruta (lr vad man säger) en backe åt mig så jag får åka ;) hahah neehdå men det borde väl finnas snö kvar däruppe då =) vi får hålla tummarna, särskilt om man tänker på hur sveriges klimat  varit denna vinter...

aja, imorrn e det iaf tillbaks till skolan som gäller, men innan skolan så ska jag och Kajsa spela lite tennis, så hon kommer stå utanför min dörr 6.15 imorron bitti för att sedan gå vidare (med mig då :P) ner till tennishallen för en timmas träning =) sen så är det dags för skola och allt som har med skolan att göra.
och efter skolan så ska jag träffa Elin nere på biblan för lite plugg, passar bra för då kan jag passa på o skriva min underbara franska-uppsats :D gud vilken underbar och trevlig uppgift vi fick NOOOOOOOT!!!! aja, det är bara o göra om man vill bli godkänd^^ :P

nej nu ska jag ta och läsa lite svenska, har grammatik-prov på tisdag och jag e inte riktigt hajj på allt :/ men i slutänden så handlar det väl om att göra sitt bästa och göra så mkt man kan :)

Pusshejsansvejsan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0