näst sista dagen på lovet :/

jaa då börjar sportlovet lida mot sitt slut :/ då blir det hej tidiga mornar och långa dagar... usch!!!!
iaf, igår så var jag med Elin :D alltid lika roligt :) käka mc-mat och hyrde film - temptation island och rush hour 3.. och till film så måste man ju ha godis ;D MKT ^^ haha...men vi såg bara halva rush hour igår för sen så somna vi :P så när vi  vakna idag (som ni förstår och som jag glömde nämna så sov hon hos mig :) ) så satte vi direkt på filmen och kolla klart :) den var skitrolig >< vet inte om jag har skrattat så mkt åt en film förut xD
efter filmen så blev det göra sig iordning och skjutsa elin till bussen (fast det var inte jag som körde xD) sen så har jag inte gjort så mkt mer och nu så sitter jag här och skriver av mig lite,..
men ni får ha en fortsatt trevlig lördag :) 
                                                                               ♥

Kommentarer
Postat av: eliz

svar på komentar från min blogg: jofan! vi får hoppas att både du och jag hittar sommarjobb så vi kan samla ihop lite kosing till en resa! (:

2008-02-23 @ 18:26:25
URL: http://elixerixon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0