morron!

hallojsan!
vakna typ nyss, skönt att man får sova lite längre på torsdagar, börjar inte förrens halv tio så då kan man ju sova ett tag till utan att det gör nge :D men idag så tänkte jag att jag skulle gå upp lite tidigare så att jag hinner gå igenom allt inför provet en sista gång. så det ska jag göra alldeles strax medans jag stoppar i mig lite frukost..
jaa annars idag så händer det inte så mkt, men ngt jag MÅSTE göra är att läsa ut boken lr ja börja läsa boken och läsa ut den då vi ska skriva om den imorrn och jag har då läst kanske 3 sidor, det kallar jag planering, så det är hur min dag kommer se ut mellan då jag slutat skolan och tills tennisen börjar...men jag får skylla mig själv, får försöka bättre tills nästa gång, för lärarn sa ngt om att vi skulle läsa ca:10 böcker :O hittils har vi läst 3 inklusive den vi har tills imorrn.. men det ska nog gå.
nej nu ska jag ta o äta o plugga =)
ha en trevlig dag allihoppa :)
Pusshejsvejs♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0