måndag!

tjenahoppsan!
så var det måndag igen, det är så jobbigt med måndagar, även fast man har hela veckan framför sig som kanske blir väldigt positiv (om man har tur) så känns det ändå så jobbigt för att det är en bra bit kvar till helgen då man kan ta det lite lungt igen (konstig formulering men ni fattar ;P)..
Dagen börja iaf segt, var tvungen att gå upp lite tidigare då jag skulle tvätta håret och som vanligt så trycker jag på "snooze"-knappen ett antal ggr men jag hann, fick även lite tid över så montro om man till nästa gång ska ställa klockan lite senare, typ 6.30 ist för 6.20 då tjänar man ju tio minuters skönhetssömn och det tackar man ju inte nej till... lr?
annars idag på idrotten så stod det att vi skulle ha dans :O och självklart var det bugg med en massa snurrar o så, börja med att jag fick va kille då vi är typ 17 tjejer o 12 killar men jag fick även va tjej! och det gick ju galant..INTE.. nerå så farligt var det inte, men ett tag blev det så hiiiimla många snurrar att jag blev så yr att jag var tvungen att sätta mig ner, hahaha >< men det gick snabbt över så jag kunde fortsätta, men gud va otäckt/roligt det var xD
aja, iaf så fick vi sluta tidigare för vi blev färdiga lite snabbare vilket var snällt så tack bernt! Annars så kan det ju bli så att lärarna hittar på andra grejer som man ska göra, men vi fick gå hem o plugga ist vilket var väldigt snällt. Och det behövdes verkligen för jag har sån j*vla huvuvärk, usch fy o blä!
nee nu får det räcka med babbel.
måste nog ta och plugga lite, men det får bli senare, nu e jag för trött.. tar nog o kollar lite på tv ett tag ist :P
Men ni får ha det så bra! och krya på dig Elin<3
Aja,
Pusshej ♥


Kommentarer
Postat av: eliz

haha ofta du går upp 6.30? :O sov kvinna, sov! :D haha!

2008-02-04 @ 23:38:30
URL: http://elixerixon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0