hemma

hejsan på er! kom hem för ngra minuter sen, från norrköping då. var en trevlig liten utflykt, dom köpte dator o skrivare, allt som var nödvändigt för dom o det dom ska använda datorn till. själv köpte mamma och jag två filmer kommer dock inte ihåg vad dom heter, den ena tror jag hette ngt med hannibal och den andra var med scarlett johanson (stavar hon så?) iaf det är typ det ända jag kommer ihåg av namnen och de :P
sen så åkte vi in till city då pappa skulle kolla på nån jacka men den fanns inte kvar så det var lite tråkigt :/ efter det så bestämde vi oss för att gå och äta på en kina-restaurang, var väldigt gott :) vi åt buffé så det var bara att äta på, och som tur var så fanns mina favosar - biff med bambuskott och friterade räkor, smakade även friterad kyckling men räkorna var betydligt godare =) så när det väl var dags att gå därifrån så var jag så mätt så jag todde jag skulle rulla ut :P hahaha,, nehdå jag gick som en vanlig människa men mätt var jag VERKLIGEN >< kommer nog va det ett bra tag till ujujuj! behöver nog inte ens äta ngn middag/kvällsmat, räcker nog med en frukt om jag ens orkar det.. nej nu ska ni inte behöva höra mer om hur mätt jag e. så jag avslutar detta inlägg nu.
ha en bra kväll :)
Puss&Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0