helg!

så var det helg igen :) känns som att det var måndag igår, ibland går veckorna så hiimla snabbt men det är bara bra, för då blire ju helg :) och då får man sova o ta det lungt :D
har ni tänkt på en sak? snart äre ju sportlov, bara en vecka kvar i skolan sen en HEL VECKAS ledighet :D tiden går så snabbt så :P undra vad man ska hitta på då? va med kompisar är självklart, kanske kan slinka iväg till sthlm en dag och kolla lite kläder :) får ta ett litet snack med mama om man kan få lite moneymoney, man kan ju alltid fråga ^^
i helgen annars så ska jag väl inte göra nge spec, kanske kolla på melodifestivalen, har ingen aning om vilka som ska delta, lr ja om jag säger så så skulle jag ljuga, jag har väl ett litet humm men that's it..

skola annars idag, började med italienska men lärarn var hemma med vab så då fick vi ngra uppgifter ist men jag var för trött så då gjorde jag en egen läxa till mig själv :P sen var det bara idrott, svenska och franska.. provade även massagestolen idag :D jag tror nog att det är en av dom bästa investeringar skolan gjort hahha, nehdå men det var så underbart, man bara låg där och kände hur den massera en lr ja man kände som små knytnäver som massera en (iaf på den inställningen jag hade) den hade även durr så det hade jag nermot bene, satt där i ungefär en halvtimme och bara njöt :D får ta o boka en tid snart igen,...
nu ska jag ta och kolla lite på tv:n, hoppas det är nge bra bara =)
hare bra!
Pusshejsan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0