håltimme!

hallojsan! är hemma för tillfället då vi har håltimma från engelskan kombinerat med lunchen så då passa sahra och jag på att kila hem till moi..
har nyss gjort chokladpudding så nu medans vi väntar på att den ska bli fast (ja ni fattar vad jag menar, man vill ju inte äta den rinnande >< ) så spelar vi kort, just nu är det vänd tia.. och jag har en känsla av att hon tkr att det är lite irriterande att jag skiver blogg medans vi spelar, men hon visar inga tecken på det ännu! hahahaha xD
men snart så är chokladpuddingen klar och då är det bara för oss o hugga in innan vi ska tbx till skolan. börjar 13.30 igen.. så det är lungt än så länge.. har ju en hel timma på oss ^^
nee nu ska vi ta och käka lite chokladpudding och fortsätta spela lite kort :)
hare bra! ♥

image11
mums!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0