godmorgon!

Godmorgon allihoppa!
passar på o skriver en blogg nu utifall jag inte hinner senare =) då jag ska på revy ikväll och jag anar att hela min fritid idag kommer gå åt till att plugga, vill ju få bra betyg på provet imorrn, och smart som jag e så kolla jag typ igenom allt för första gången igår, vilket kanske inte var så bra men jag märkte att jag nog kan mer än vad jag tror så det ska nog gå bra, vi har ju no-lektion idag me, och då brukar han göra så att sista lektionen innan provet så vi får plugga till provet och då får vi en sista chans att fråga om ngt som man inte riktigt har helt klart för sig, vilket är väldigt bra, jag tror nog att jag ngra frågor :P
Snart så ska jag iaf ge mig iväg till skolan för att ha mitt franska-test, hoppas bara att det inte är FÖR svårt :) sen fortsätter ju dagen då med flera lektioner, slutar inte förens 15.40 (tror jag)..  men det är väl så det ska va...
aja. nu fick ni iaf en liten update!
vi ses!
Pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0