friday to day!

hejhej!
vilket tråkigt väder det är :/ grått o dant... usch!
men dan blir ljusare då jag ska va med elin idag :) herregud, har inte träffat henne på typ två veckor :/ snacka om att jag har saknat dig gummsan ==
hon kommer till mig lite innan fem o då har hon övertygat mig om att vi ska till Mc o äta lite, så det blir en nyttig dag idag, Mc mat, godis osv osv ^^ haha
men liite duktig ska jag va o träna lite innan jag duschar :P
jag brukar ju jämt säga att jag ska plugga men det lyckas aldrig bli av, ska FÖRSÖKA lite sen, har två prov nästa vecka och en franska-uppsats till på tisdag (asså det är bara uppsatsen som e till på tisdag men ändå)
måste även städa lite innan elin kommer, men det går snabbt...hoppas jag :P...
aja, ha en superbra fredag allihoppa :D
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0