första dagen efter lovet

så var det dags igen med skola o massvis med plugg.. hade inga läxor till idag men imorrn börjar det :/ har ju franska-uppsatsen som fortfarande inte e färdig, har nästan skrivit klart den på svenska, vilket inte är såå lätt det heller, aja får se hur det går. sen så är det ju svenska-prov imorrn JIPPI!!! uhm NOOT! men som jag sa igår så får man göra sitt bästa och så mkt man kan:)
annars idag så började ju dagen med tennis med Kajsa :) gick hyfsat bra, men det kan ju alltid gå bättre :P sen var det skola, fick sluta typ fem minuter tidigare men det gjorde mkt för min del då jag hann precis hem så jag kunde få skjuts av pappa ner på stan där jag skulle träffa Elin :) så då slapp jag stressa ner ;P träffade Elin och Mattis på hembagarns för lite fika, dom hade typ redan fikat, det var bara Elin som hade lite kvar men jag hann med en fika jag me =) efter det så bar det av till biblan för plugg, var länge sen jag var där faktiskt, menmen, det gick bra, synd att jag inte hann med mer bara, men det får jag ta igen efter detta..   jag tar nog och gör det nu!
ha en bra kväll =)
Puss&Kram  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0