=)

fick tillbaka lr ja reda på hur det gick på kemi-provet, blev godkänd och det var allt jag hoppades på denna gång för det var lite klurig och lite svårt att hålla reda på alla alkoholer o syror o så, så jag ä nöjd. det kommer ju två prov till så jag får ta och skriva bättre på dom så löser sig nog allt :)
gjorde även klart min power point - presentation, så jag hoppas det bli bra =) var lite knepigt i början men har ju typ aldrig hållt på med sånt så vad kan man förvänta sig :P

sen så har jag tennis om nån timme :D alltid lika roligt =) men marre sa att det var ngra andra som börjat i våran grupp :S och vad jag har hört så var en av dom inte såå duktig :/ vi får se hur det blir, hoppas bara att marre kommer =)
jaojao, hare bra!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0