äntligen =)

sådär, nu har jag äntligen läst ut mina svenska-bok, gick rätt så bra när man läst en bit då det gik lite snabbare men ibörjan var den så seg alltså jag har aldrig vart med om ngt liknande och jag har ändå läst många sega böcker...  jag rekommenderar den verkligen inte!!! (den heter: vem älskar yngve frej)
satt och sträckläste i typ tre timmar sen var det tennis och när jag kom hem så hade jag bara typ 12 sidor kvar så det gick rätt så snabbt ;P
snart så ska jag väl ta o sova, franskan får jag ta och göra imorrn nån gång :P om jag hinner, har ju bokat tid i massagestolen som vi har på skolan :D har aldrig testat den förut men jag har bara hört bra saker^^ så jag har höga föväntningar...
imorrn annars så ska jag träffa elin efter skolan :D ska bli roligt, var ett tag sen... får se vad vi hittar på ;D
nee nu måste jag sova..
sov gott!
Goodnight ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0