trevligt!

Julbordet bjöd på god mat och mkt skratt :) trevligt trevligt! Blev väl lite småtråkigt till o från då jag var den enda 17-åringen där så :p Men det fanns mkt yummie o titta på ;) Vem visste att det finns så många snygga väktare ;O Så det har jag roat mig med hela kvällen, lite blickar hit o dit ;D alltid roligt ^^
Och sen när vi tackat chefen för allt, när vi precis ska gå så kommer det upp en, lr jag går förbi han men samma sak, han verka typ va 28 lr nått sånt, ung såg han inte ut o va, inte 20 iaf :p så han bara sträcker fram handen och säger; Hej! Magnus! Och jag bara typ; Eh Sofie lr vad jag sa.. Blev så chockad att nån sa nått till mig liksom :p Och vi var ju påväg o gå så jag skaka hand tbx och sen går jag iväg och bara skrattar inombords och hör hur ngra han känner säger; MEN MAGNUS! hahahha, men jag förstår dom, hallå jag är ju bara 17 liksom!
Men det var lite småroligt :p E fortfarande chockad över att nån liksom går fram till MIG!  Ganska så otippat :p
Nu ska jag sluta tjata om det :p Men för o va mig så är det en ganska stor händelse ;p


ska nog snart ta o sova, är ganska så trött och har ont i fötterna XD mkt gående fram o tbx i high heels ;D Kanske därför han hälsa sen, high heels och ganska kort kjol :p Och nej, jag kan inte släppa att ngn kom fram till mig sådär ><
Det roligaste var att han var längre än mig trots mina klackar, och jag är ju ca 1,68-69 och med 10cm klackar så blir man ju lite längre och alla andra blir kortare, men inte han :O haha!


Nej nu bara babblar jag, e så himla trött, så sängen nästa tror jag nog O)
GoNatt! <3


I really can't stop thinking about you, and it has been going on for more then a year now, what's wrong with me :s (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0