träna

nu ska jag försöka släpa ner mitt feta arsle o träna ;) måste träna bort lite så jag kan äta ännu mer av julmaten ikväll även fast jag inte är så mkt för julmat, men ändå ;p

oavsett vad så måste jag börja komma igång med träningen, ärligt talat så orkar jag inte må såhär längre,.. det känns som att botten är nådd och nått måste göras, och för första gången på länge så känner jag mig verkligen peppad till o börja träna! jag orkar inte längre...

nu ska jag fixa lite music ner till källarn ;D
Puss!

Kommentarer
Postat av: elin

du som är så snygg <3 men sålänge du mår bra så mår jag bra, men du är bäst vännen min :)

2008-12-06 @ 16:44:58
URL: http://elixerixon.blogg.se/
Postat av: Jessica

baby, vi kan börja på friskis efter jul & nyår? :) jag vill också träna! då kan vi peppa varandra :) <33333

2008-12-06 @ 19:55:39
URL: http://jessicarombing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0