trååkigt

sitter här och har astråkigt, pratade nyss med elin i telefon och bara kände hur rösten sakta men säkert höll på o försvinna, men den kommer väl tillbaka om jag är tyst ett tag :p känns som jag har feber oxå, härligt, sista veckan i skolan o man mår såhär! bläää =/  Ingen mjölk har mamma köpt heller så jag kan inte dricka varm oboy, vilka problem! :p

sitter även o funderar, undra om jag ska ta och bli en nunna? på ett sätt så kanske det är omöjligt, men liksom, inga kill-problem, inga kärleksproblem, inga klädproblem, inga hur ska jag ha håret -  problem  ;p vad tkr ni? just för tillfället så verkar det som en ganska så bra idé :p

ajusde, pappa fixade om mitt abonnemang så nu kan jag skicka 5000 gratis sms i månaden f.r.o.m.imorgon till alla nät inom Sverige! Bra va ;D Så om nån blir terrad med sms, här har ni förklaringen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0