Snart så...

tror jag att jag kommer däcka! känns inge bra det här =/ usch!

iaf, efter skolan så hann jag åka hem, äta en clementin och ringa mamma, pratade med henne och slutade med att jag åkte ner och hjälpte henne =) trevligt men veldans trött blev jag, stog och häftade ihop typ 40 tårtkartonger om inte mer, sen vettetusan vad jag har gjort, kom dit innan tre och slutade 6, tog lite längre tid än vad jag trott, men men.. :) Fick reda på en del trevliga saker ^^ hehe! den där mats daniel asså ;p

nu ska jag somna under solariumet, har fortfarande inte fått nån färg =/ tar sån jevla tid :p men det är skönt o bara ligga där och känna värmen (a) :p

Sen ska jag nog sova i min vanliga säng :)
Puss o gonatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0