snart lider dagen mot sitt slut

vilken händelserik dag det har varit :p
började med att jag vid halv ett kom till mormor, fikade lite, hon hjälpte mig med klänningen sen gick vi ner på stan, gick runt lite med henne i väntan på clara. mötte upp clara, sen kom annina, slutade med att vi satt på coffe house, åt en asgood räksallad :D drack cola o varm choklad :D drog sedan hemma till annina, och vid halv nio kom skjutsen ;p
och nu sitter jag här :p  ska snart ta o sova för jag ska jobba imorgon =) fast börjar inte förens tio så :)
men nu ska jag krypa ner i sängen min och värma mig, var nyss ute o möte clara för hon glömt sitt passerkort här :p och det är svinkallt ute :p o inga strumpor lr bh hade jag xd så nu fryser jag ganska så mkt =(
men men.
gonatt <3

Kommentarer
Postat av: elut

åååh så bra :D <333

2008-12-30 @ 19:58:32
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0