sa ju det...

sa ju att provet skulle gå skit :/ fyfan! aja, skitsamma,...

skulle ju till tingsrätten idag, men när vi väl kom dit så sa dom att det var stängda dörrar, lite synd! andra gången det händer så för min del =/ bättre lycka nästa gång ;D slutade iaf med att vi fick sluta innan två så det var skönt :) då drog vickan, annina och jag ner på stan för lite småshopping =) köpte en mascara och ett nagellack :) Hann även med en fika innan vickan skulle till dansen, var trevligt =)
och nu sitter jag hemma hos annina =) och ikväll blire en kväll utan plugg, fatta va skönt! :D ska göra ansiktsmask o pyssla om mig ;D

men nu ska annina skjutsa hem mig! ;p
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0