rubrik

sitter o tänker, tänker på allt möjligt
på allt som varit, på allt som kan bli
men en sak som jag lärt mig är att man aldrig ska ha för höga förhoppningar
man blir bara besviken, det har iaf jag blivit
tänker man framåt på vad som kan hända och på vad som väntar
så kan man se både ett leende på mina läppar men även ett lite mer sorgset uttryck ifall det inte blir som man önskar

har man låga förhoppningar men ändå så blir det som man hoppats på så tror jag nog att man kommer uppskatta det lite mer

men allt som allt så har jag lärt av egna erfarenheter att det inte alltid blir som man hoppats på

därför denna gång ska jag inte hoppas för mkt!
visst jag kan le åt det o så, men jag orkar inte bli lite besviken en gång till
att nehe, jag duger inte
har inte den styrkan kvar längre
har nästan ingen styrka för ngt längre känns det som


allt har en mening i livet
men en del saker förstår jag mig bara inte på
nån gång kan det väl bli som man önskar, lr?

känns som att man inte duger för den man är...


nej nu ska jag sluta grubbla,..
ska leta reda på geografin som jag lagt på ngt himla bra ställe :p
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: elin

sofie, du duger! du är mer än "duger". du måste inse det. du är underbar och helt enkelt bäst. Det du letar efter kommer att komma när du minst anar det, kanske som en chock. När man letar efter det så gömmer det sig. du är bäst och du klarar det du vill, du kan få allt du vill.. inse det bara så blir det så! :) <3

2008-12-14 @ 19:05:35
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0