pepparkakor

Idag ska det bakas pepparkakor med fröken Clara :) Myysigt de! Så snart måste jag ta och göra mig iordning för hon kan ringa vilken minut som helst :p

Håller just nu o kollar på Anastasia! Jag vet, en tecknad barnfilm, men just nu bryr jag mig inte :P och det finns inte så mkt som är bra på en söndag förutom Gossip Girl och One Tree Hill :) Sen så är det ju Dansbandskampen i repris, missa ju det igår för vi var ju på julbord, kommer nog missa det idag med då vi ska baka pepparkakor, men jag var inne på aftonbladet o kolla och såg att Scotts hade gått vidare :D Då blev Sofie glader ;D  Han e ju för snygger ;p Och bra är dom ju oxå så ^^

Men nu måste jag fixa mig så jag inte skrämmer henne :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0