norrköping

det blev norrköping idag iaf ;p slutade med att pappa kunde hämta mig, vääldigt tidigt, fem i sju stod han utanför hos elin :p men men, snällt att han kom iaf. Så det blev gå upp tidigt imorse, tur är att elin lätt somnar om så hon inte gick miste om sin skönhetssömn, även jag kunde ta igen lite när jag kom hem, tåget gick inte förens vid elva så :)
väl i norrköping så blev det lite shopping :D hittade en kuvertväska, en plånbok, två ramar, en t-shirt-klänning, strumpbyxor, två par örhängen, strumpor, och en silver-eyeliner. Hittade ungefär allt plus lite till som jag hade planerat att införskaffa :p

ska ner på stan en snabbis imorn innan jag kilar över till mormor, för hon ska hjälpa mig att lägga upp min nyårsklänning litegranna, e lite för lång för min smak :p så då passar jag på o kika runt lite innan :) kanske hittar ngt mer ;D
sen när jag kom hem vid femtiden så blev det först springa över till clara o lämna hennes pengar o kontokort som hon haft i min plånbok :p och när jag kommer hem så har farfar varit här och lämnat lite julklappar :D då blev jag glad! fick en sån här shower-grej tvål typ från ldb och en deo från samma, vilket var väldigt tur för båda grejerna börjar ta slut i mitt förråd :p fick även pengar så nu behöver jag inte ha skuldkänslor över att jag gjorde av med lite för mkt :p :)

ajusde, glömde säga att jag fick en asfiiin neccesär (?) från Elin igår :D precis som jag önskat mig, en röd med sånt mönster som jag tkr är fint, tror det kallas orientaliskt :p väldigt fin var den iaf :DD fick även två ansiktsmaskar och lite goodis :) taack gumman :D <3

nej nu ska jag sluta babbla :p
ha en bra kväll så hörs vi nog imorgon :)
PUSS & GONATT!



fröken clara i egen hög person ;D
hehe!

Kommentarer
Postat av: eluuuut

ingen fara gums! :) va bra att du blev glad för sakerna :D <3

2008-12-29 @ 23:04:58
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0