love love love

I just love GOSSIP GIRL! Det är sååååå hiiimla bra :DDD

Jag är bara trött, så himla trött, funderar på o lägga mig under solariumet, vill ju ha en fin färg till jul & nyår ;) kanske inte negerbrun men lite gyllenbrun sådär, och med vårt solarium så blir man nog inte brunare än så oavsett hur lång tid man ligger där XD

En vecka kvar sen är det JULLOV :DDDDD Fatta va skönt! Och jag är så himla skoltrött så det inte är sant, usch! En vecka kvar men jag orkar ingenting =/  blääää!

Oj va blandat med saker det blev o skriva om, men men ;p
Nu ska Sofie soola ;D
Pussens <3


Kommentarer
Postat av: elin

ingen fara baby :) du är bäst i mina ögon och det är klart jag ställer upp för dig. mjo, sådana dagar kan ta sig i röven och sedan kasta sig framför tåget! <33

2008-12-14 @ 21:21:19
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0