JULSÅNGER

japp! sitter just nu och lyssnar på julsånger så man får lite julkänsla iaf :) det är ju trots allt bara 22 dagar kvar! Kan ni tänka er, BARA 22 DAGAR KVAR NU!

Och som jag skrev i förra inlägget så har jag inte gjort ett dugg! Eller nästan iaf ;p Toppade håret litegranna :) Blev asbra! Men får nog ta o bege mig till en riktig frisör snart :p Men det blir ju så bra när jag gör det själv, får ju det precis som jag vill ha det :) Fast allt det slitna försvinner ju inte =/ men nästan ^^ hehe!
Sen så har jag peelat ansiktet och solat litegranna :) Var hur skönt som helst, vettefan om jag fick ngn färg då vårat solarium är typ hundra år gammalt men men xD får lägga mig där igen :p Lyssnade på julkalendern under tiden, och den verkar lite smått konstig faktiskt, en julkalender ska innehålla mycket snö och juliga saker helt enkelt ;D

Men nu ska jag kolla om jag fick nån färg :p annars blire lägga sig några minuter till :) Kanske ska ta och ha ansiktsmask också? =) Fotbad? Gud vad allt detta låter härligt!
Så får det bli!
Men allra först ska jag kolla igenom våra (anninas och mina) argument tills imorgon. Ska argumentera inför hela klassen om vad vi tycker om betyg från ettan, Annina och jag är emot det! Får se hur det går! Wish us luck! :)

PUSS ♥



all I want for christmas is YOU

Kommentarer
Postat av: elin

men tänk, om man får betyg redan i ettan så är det lättare för lärare att se om någon elev lider av dyslexi. Lärarna ser ju också vad eleverna har svårt med, redan på tidigt stadie så de kan få hjälp :)

eller ni kanske inte fick välja själva vilken syn ni skulle ha?:)

2008-12-03 @ 17:05:23
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0