Julbord

På kvällens schema så står det ju julbord som sagt =) Har precis lockat håret och snart så ska jag väl ta och fortsätta med smink o så :) Alltid kul och göra sig fiin :) Värsta var att jag lockade håret för tidigt så dom håller redan på o går ur lite :( men men! lite våger stannar förhoppningsvis kvar =)

Annars idag så har jag tränat, lyckades fixa iordning med musik så nu blev det roligare o träna :) Stod där i typ 40 min och så länge har jag aldrig tränat på den där grejen :p lite småduktigt tkr jag :) :p

Men nu måste jag sminka mig o fortsätta fixa o dona :D tihi!
Puss från mig!


I've got a thing about you
And I don't really know what to do

Kommentarer
Postat av: elin

mjo men det tar tid att inse själv egentligen, man förvärrar oftast själv. men så länge du mår BRA som sagt :) och nu får du allt ta och säga vem din secret lover är! <33

2008-12-06 @ 21:57:06
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0