Dåligt..

Nu har det varit lite dålig uppdatering här men det är bara för att jag inte har mått så vidare bra (ögoninflammation o massa shit) mår fortfarande inge vidare men det är bättre iaf =) Sen så har vi haft lite släkt här o då betyder det no time for datorn :p

Julafton bjöd på mkt sovande, missade kalle anka, en tripp till akuten, mkt julmat o mkt skratt :) Fina julklappar oxå :)
Fick två ansiktsbehandlingar, björn borg-trosor, två tomtar som vi får varje år, ljuslykta, smink, parfymer och en ny tv :D lite pengar oxå =)

Juldagen så fick vi besök, innan tre kom moster med familj plus mormor, åt kalkon med potatis & sås :) hur gott som helst! efterrätt och avslutades med att vi kollade på den andra arn-filmen. Annina kom även över en snabbis o då fick jag min julklapp :) fick en parfym, shower gel och body lotion :) taaack! <3

Idag vet jag ännu inte vad som väntar, lr vid tolv så kommer dom hit igen för o äta mat :p trevligt!

Nu ska jag gå o hugga av mig huve för det är där all värk sitter!
Ha en bra annandag jul blire va? :p
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0