:D

Nu har jag äntligen hittat min nyårsklänning :D precis en sån som jag letat efter! Nu är jag glad!
Men jag är ganska förkyld, ont i fötterna, och helt seg, har varit så himla trött så man kan ha trott att jag varit full för så borta har jag varit till och från, det var till o med så clara sa att jag lät full när jag prata :p
Men allt som allt har det varit en väldans bra dag :) Fika på söder, julmarknad i gamla stan och en massa julshopping (iaf för claras del ;p) Jag undrar egentligen hur många kilometer vi har gått eller kanske mil :p Har ju gått ända från station till söder o tillbaka, genom gamla stan o ojojoj :p Mina fötter är ganska trötta, samma med mitt huve :p
Och imorgon så blire jobba, kommer va helt dööd =/ men men, sova får jag göra på torsdag =)
Nu ska jag iaf kolla på dansbandskampsfinalen :D Hoppas Scotts vinner :DDDDDDD tihi!

hare bra!
PUSS!



Kommentarer
Postat av: viktoria

vi hade kul i fredags iaf! ;)

2008-12-21 @ 12:54:03
URL: http://shakaliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0