8:e december

1 dag kvar nu sen slipper ni höra mitt tjat om när tandställningen ryker ;D
Annars? Sovit gott? Det har däremot inte jag, jag har sovit så himla dåligt, tror inte ens att man kan kalla det dåligt... Vet inte vad det beror på, men känns som om jag bara sovit i typ två timmar =/ Men som tur är idag så behöver vi inte gå på sista lektionen då vi har prov imorgon, så jag kan sluta vid två ist för tjugo i fyra :)

Efter jag slutat så ska jag vänta på att Clara slutar så skulle vi träffas på stan, måste köpa Anninas present/julklapp =) Lillgumman fyller ju faktiskt 17 imorn ;p
Skulle egentligen ha vart med Elin idag, men eftersom att jag har tennis och har missat den tre ggr nu så vill jag verkligen gå på den, lite tråkigt! =/ Men vi kanske kan ses en dag snart? :)

Plugga MYCKET blire idag me! Så kanske inte hörs förens kvällen! Men ni får ha en bra måndag :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0