7:e december

Idag är det bara två dagar kvar om man räknar timmarna exakt eller ungefär om typ 30 min så är det prick två dagar kvar :D yeeey! vad jag längtar! Kanske därför jag tjatar lite om det nu ;p

Idag blir det en plugga, plugga, plugga dag! har två prov den här veckan så,.. Och man vill ju få bra betyg, iaf på det ena för att det är det sista provet för den här kursen så :)

Sitter och kollar på klänningar till nyår, hittade en igår, men nu när jag kolla så fanns den inte längre =/ Lite synd för den var verkligen jättefin! Så det blir fortsätta o leta, får kanske ta mig en tripp dit där det finns lite fler butiker än vad det gör här :)

Men vi hörs senare! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0