4:e december

Good morning everybody :)
Har drömt världens skummaste dröm och då menar jag verkligen det XD Först så är jag på Disney, sen helt plötsligt är jag i mormors lägenhet och fiskar med kastspö :s och sen så är jag i skolan, äter nån konstig hamburgare som vi köpt och hjälper gunilla (min fransklärare) att flytta några böcker! Sen vakna jag, men om det inte låter skumt så kan jag försäkra er om att det var bland det konstigaste jag nånsin drömt xD


Vet ni vad jag såg när jag titta ut genom fönstret? SNÖ!!!!!!!! Inte mkt, men det är lite vitt iaf ;D Man får ta vara på dom här små stunderna ;) Den försvinner ju så fort sen :(

Om tio minuter så är det julkalendern, har bara sett den en eller två gånger men jag tänker ge den en chans till då jag tycker att det hör till ;) Men är den inge bra nu heller så får jag väl helt enkelt ta och strunta i traditionen och sen när jag kommer hem ta och titta på mysteriet på greveholm som faktiskt enligt mig varit en av dom bättre :)

Ajusde, jag glömde nästan min nedräkning, nu är det bara fem dagar kvar om man inte räknar med idag :D Ett steg närmare! weeeey :D

Nej nu ska jag värma lite oboy och sen ge julkalendern en chans till!
Ha en bra torsdag! ♥



tänk om det kan bli såhär igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0