26:e december

då är det väl bara o börja nedräkningen fram till nyår ;) Inte alls lång tid kvar! 5 dar, lr va blir det? :p Längtar dit iaf :D Sen är det ett nytt år o man kan lägga det gamla bakom sig :)

Idag har jag nog gjort minsta minimala, släkten kom hit vid tolv, åt mat o så, sen åkte dom vid tre och vid fyra somnade jag, men det behövdes nog, är så himla trött, lr seg, e fortfarande inte helt frisk, men men..

Tror jag ska ta o sova lite till, är ju det enda som jag är bra på just nu :p
Sen ska jag tvinga dom att göra pizza :)

Får se om jag tittar in sen för datorn kommer va upptagen då det kommer va lan här nere i källarn ikväll :p Och pappa har ju datorn där uppe så,..
Sen imorgon så åker jag till Elin =D Ska bli treevligt! Har inte sett henne på aslänge så =)

Ha en bra helg annars :D
Puss!


 
till denna ska jag imorgon ;D

Kommentarer
Postat av: eluuut

ja där ser jag i alla fall vithårig ut :))) HAHA!

2008-12-26 @ 19:33:06
URL: http://elixerixon.blogg.se/
Postat av: eluut

mihihi :) <3

2008-12-26 @ 23:44:23
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0