24:e december

Äntligen är det julafton ;D weey!

Igår så var vi ju till "Solis" o Alf för o fira minijulafton enligt tradition :) Var trevligt, fast jag låg nog o sov halva tiden :p Mådde verkligen inge bra, o ögat blir inte bättre bara sämre, så nu har jag bara ett öga o titta op =/ :p
Lättast vore ju om jag sov, men då kan jag typ inte öppna ögat det lilla som jag kan utan det klibbar ihop sig =/ Men ansträngningen försvinner ju då så det blir lite svårt o bestämma vad jag ska göra..
Men iaf, fick ju julklappar igår :) Jag fick ett presentkort på en lyxbehandling på hud&hår :D och en jättefin liten ljusstake lykta vad man nu kallar dom för.
Och idag kommer det lite släkt hit o firar jul :)

Orkar inte skriva mer för mitt öga gör jätteont och det blir jobbigt o koncentrera sig med bara ett öga =/ :s

Aja;
HA EN KANONBRA JULAFTON så kanske vi hörs under dan :)
GOD JUL ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0