1:a december

Nu är det om man inte räknar med idag, åtta dagar kvar tills tandställningen rycker samt anninas födelsedag :) MEN det är bara 23 dagar kvar till jul och 18 dagar kvar till jullovet inkl helger! Sen så är det looooov! :D

Idag har det bara varit en vanlig dag i skolan, geografi x2 varav på ena så höll jag nästan på o somna, tror faktiskt jag gjorde det för när jag prata med emma efter så sa hon nått som tydligen hade varit med :p sen så har vi haft matte, franska och F&K... lång dag och en trött jag :p

Ikväll är det tennis :D har inte varit på två veckor så jag kommer väl va som en nybörjare >< Men det ska bli skojj!

Vad står på veckans schema då?
Tis: Matteprov + engelskabok
Ons: Inget konstigt nog, inte vad jag vet iaf :p
Tors: Förmodligen franska!
Fre: Engelskaprov :)
Lör: Julbord med jobbet =)
Sön: Jobba?

Men nu ska jag koka lite varm oboy och värma några bullar som pappa kom hem igår med från farmor :) Och dom är bara sååååå goda! :D Måste även plugga då vi har ett trevligt matteprov imorgon ;p Sen TENNIS :DDD

Det var allt för mig :p
PUSS!



gud vad det är roooligt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0