18:e december

Hejsan hoppsan!
Vaknade med att jag inte kunde prata och hade nästan 38 graders feber, så jag stannade hemma idag, gick upp för typ tio minuter sen, har iaf lyckats prata med mor min i telefon men innan dom hörde vem det var och kunde koppla rätt så tog det ett tag, bara eeh vem är det? halåå!

Idag ska jag göra klart min F&K-uppgift och knapra alvedon så jag kan gå imorgon :) är ju sista dan så! och då stoppar inget mig ;p Blev heller inget sola igår då jag somna som en sten så då gör jag det idag ist, snart jul o nyår vafasen ;)

Ajusde, alla som gissa på vad sirap blir baklänges gissade rätt ;D hahaha! Duktigt ^^

Nu måste jag äta nått innan jag avlider av hunger :p
Hörs under dan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0