15:e decmeber

Äntligen så är det bara en vecka kvar och sen är det JULLOV! Sista måndan för den här terminen och sista jaa alla dagar som är fram till fredag då vi säger tack och hej för denna termin :D

Klockan är nu lite över sju och jag har precis tvättat håret och ska snart käka lite frulle :)
På dagens schema står prov i geo och sen kl fem ska jag på den här kursen på körskolan, yippy! Tur att den bara är en gång ;p

Nu ska jag kolla efter en alvedon för jag känner hur huvudvärken kommer smått smygande =/ :p
Ha en bra måndag ;p
PUSS





jag & elin för jag vet inte hur länge sen!
nån gång förra året? :s
elin hjälp mig! :p

Kommentarer
Postat av: elin

avec vad? :D <3

2008-12-15 @ 19:14:14
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0