10:e december

En dag närmare jullovet! Jag lääängtar som jag vet inte vad. Vill bara slippa allt som har med skolan o göra, slippa tänka på presens och futurum i franska, slippa krångliga matten, aaallt! Det enda jag kan tänka mig fortsätta med är engelskan ;p Seriöst, har blivit så hiimla skoltrött, lr har varit det ett litet tag men det blir ju inte bättre för var dag som går och när vi får veta ja men vi ska ha ett geografiprov på måndag! Då är det ju så man sprudlar av glädje, NOOOT! usch =/

Idag blir det väl o limma fast näsan i franska-böckerna och plugga som en idiot då, hallå alla fattar inte franska och i den kategorin ingår jag, står kanske till o med överst på listan vem vet? ;p

Idag händer det typ inge roligt i skolan, inte vad jag kan komma på iaf,... Läängtar till helgen! Då blire festa o glömma bort allt som har med school att göra, åka till Sthlm o shoppa till mig själv, har bara två julklappar kvar men dom fixar mamma åt mig :) sen söndag får väl bli en pluggdag :/
Onsdag och jag pratar redan om helg! Förstår ni att jag läängtar?! :p

Nu ska jag sluta va negativ!
Magen kurrar så kanske dags o käka lite frulle? :)
Hörs senare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0