Vart är sladden?

Jag har då tappat bort laddaren till min kamera! Och jag måste hitta den för kameran går bara o ladda på det sättet, inga batterier eller så, bara en sladd,och nu har den fösvunnit :S Har ingen aning om vart jag kan ha lagt, tror jag har sett den här hemma, annars så var sista gången jag såg den i USA, och jag hoppas den följde med hem:) Får ta och leta lite mera sen så jag kan fotta lite så det blir lite roligare här i bloggen och på bilddagboken :)

Idag så lovade jag mama att jag skulle dammsuga litegranna och sen så måste jag träna lite, tkr jag börjar se så mullig ut i ansiktet o jaa överallt, :/ Men ska nog börja träna på friskis nu när skolan börjar, har sagt det jättelänge men nu måste det bli av!
Jag vill inte bli smalare p.g.a. alla ideal som size zero, absolut inte! Jag vill göra det för min skull då jag tror att jag kommer må mkt bättre o bli mer glad, tro mig jag vill inte se ut som en pinne, never! men bara gå ner lite.
Att jag kom in på det här helt plötsligt, men men..

Tror nog att jag ska ta fram snabeldragarn eller vad en del kallar den (dammsugaren)  nu så jag får det gjort =)

Ni får ha en superbra dag nu!
Puss

Kommentarer
Postat av: elin

var det inte vi som skulle träna på friskis? :o

2008-08-14 @ 13:31:43
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0