Tränat

Har precis duschat efter att jag "sprungit" på våran maskin (en crosstrainer) nere i källarn, sprang i en halvtimma och på den maskinen blev det typ 10k men irl så är det ju verkligen inte så långt, kanske 6k men ändå, skönt var det, särskilt nu efteråt. Jag tog det lite lugnare med tempot så då var det ju bara o fortsätta o springa, så jag ska nog fortsätta med det, att ta det lite långsammare men att utöka tiden som jag springer :)



nästan exakt såhär ser våran ut.
och det är jätteskönt o roligt att "springa" på :)
bara lyssna på musik o drömma sig bort :)

Och just nu så känner jag doften av grillat! Mums!
Verkar bli en blandning av olika rätter :) Hoppas det är lika gott som det luktar :) men det tror jag nog.
Min moster, mosters man och min kusin är också här plus en av Adams kompisar så det blir trevligt med lite folk :)

Ni får ha en bra kväll allihoppa för det ska jag :D
PUSS!

Kommentarer
Postat av: elin

sv: vad duktig du är baby :) snacka om att du kommer vara snyggast på playan! ;) <3 jaa :) men det är nog så långt igen snart =)

2008-08-14 @ 21:05:42
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0