tjolahopp

ett tag sen jag skrev nu igen, men nu sitter jag iaf här =)

igår så fyllde jag och Eliin år :D Grattis igen babe <3

jobbade till ungefär kvart över fyra, sen handla jag lite medans jag väntade på mamma. när vi sen kom hem så blev det lite vila innan vi började förbereda. Sen så kom mormor och Clara hit :) Vi åt asgod kycklingsallad :) mums! det var typ vid sju, och sen så väntade vi till halv nio med tårtan fö min moster ringde o sa att hon och hennes familj var på väg hem =) Så klockan kvart i nio var det tårta som jag trodde hade blivit förstörd då jag vispade vaniljkrämen med elvisp (ska man verkligen inte göra xd ) men den var god o krämig ^^ :p

Fick även lite presenter, pengar av farfar o farmor och även av mormor :) alltid bra o ha! Sen så fick jag en smoothies-bok av Clara och att vi även ska gå på bio :) och av mamma o pappa så fick jag fyra filmer,. men jag ska även få en resväska, mascara o puder :) men det blir nog nästa vecka,,. =)

Och idag är jag ledig, men det ser ut o bli en tråkig dag :( mulet o sånt! usch..

Nej nu ska jag se om det finns nge gott att äta!
Ha det bra :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0