Tittuuuuuut

tjolahopp!

Det är en grej som stör mig och det är mitt HÅR..  Jag vet inte hur jag ska ha det, jag tycker inte att jag passar i ngn sorts frisyr, så det enda jag kan göra är att slänga ihop det i en knut :p
Men det är lite störigt faktiskt :p blir inte nöjd hur jag än gör :/ Jag vet, konstig grej o haka sig upp på men det  är ju ändå ngt som alla måste se om man träffar mig, och då vill jag ju inte se ut som sju svåra år direkt ;p
Så hur ska jag göra.. HJÄLP! ELIN har du nge förslag, du vet ju iaf hur jag typ ser ut :p

Oj, ett helt inlägg om mitt hår, aja kanske kommer nge intressant nästa gång ;D

ha en fortsatt bra dag / knäppa Sofie
PUUUSS

Kommentarer
Postat av: elin

sv: aah tänkte väl... hade för mig att vi prata om att vi skulle göra de , trodde du dissa mig asså.. ;p tack så mycket =) tilla som gjort den :D jag tycker du ska ha ditt hår som du har det, MEN spara ut det till brösten typ, runt där.. sen locka det i lite sötrre lockar :D så fint på dig =) som du hade på skolans dag eller vad det heter ;o

2008-08-14 @ 16:13:42
URL: http://elixerixon.blogg.se/
Postat av: elin

sv: aah men jag tycker inte hon klippte så mycket? men lite längre tror jag passar brao =) med lockar, finfint =)) <3

2008-08-14 @ 16:22:39
URL: http://elixerixon.blogg.se/
Postat av: elin

aah :) den längden du hade förut (typ.. liite längre än nu) är perfekt och lagom till dig tycker jag : )

2008-08-14 @ 17:55:52
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0