Tisdag

Usch, snart börjar skolan igen, om två veckor idag så sitter jag nog i en bänk och försöker lyssna på allt som läraren säger,. Men det ska bli lite roligt o börja igen, hoppas bara att min nya klass är bra, vet ännu inte vilka de är eller vart vi ska träffas första dagen? ngn som vet? för jag har verkligen ingen aning :S
Men det löser sig väl :) (hoppas jag)

Annars idag så har jag plockat upp äpplen från marken :P äckligt kan jag säga er men som tur var så hitta jag ett par plasthandskar :p men det var ett måste då vi har fem  äppelträd och man kan ju inte bara köra över dem med gräsklipparn, fast jag orkade inte ta alla, eller orka o orka jag fick så j*vla ont i ryggen när man böjer sig hela tiden :/ Så det får mamma o pappa ta sen ;D

Ska ta o städa lite i rummet oxå så det ser lite mera vettigt ut, gjorde det mesta igår men ska nog ta och gå igenom lite mer, tp garderoben o så, det är ju ändå så tråkigt väder ute så :/ :p

nej nu ska jag sluta babbla massa tråk!
Puss



såhär kommer resten av min dag se ut :p



men den kommer nog sluta med den aaaaaaasbraaiga filmen :D
älskar den! har nog sett den typ 20 ggr men man tröttnar aldrig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0