Söndag

Förlåt för jättedålig uppdatering, men jag har bara inte haft tid :/ :p
Men i fredags så var det iaf fest :) Var trevligto så ;) Men det slutade lite tragiskt då Frida började krampa :( stackare! så då gick vi hem till mig o sov där.., så det blev inte en så lång kväll men huvudsaken är att alla mår bra nu :)

Och igår var jag på 70-års kalas! ;p Var trevligt det med. Men till en början var det lite pinsamt, trodde först att det bara var jag och min bror som skulle va dem ända unga då alla typ var 30+ hahah! Men det visade sig att födelsedagsbarnets barnbarn också kom så vi pratade lite o så ;) Blev en mycket roligare kväll än vad jag trott från början ;D haha.!

Så, en liten sammanfattning blev det, ska försöka att uppdatera bättre från nu!

Idag blir det nog plugga :/ och sen så är farfar och farmor här :) trevligt!

Nej nu ska jag ta en macka =)
PUSS!


Tack för två trevliga kvällar! :D 

Kommentarer
Postat av: elin

sv: jaa det blev det :)

2008-08-31 @ 10:37:26
URL: http://elixerixon.blogg.se/
Postat av: LITTLE LOUISE

Men gud va mysigt! Du har iallafall rört dig , hihi :)

Jo jag med.. Jag har varit med kompisar, shoppat,pluggatr! Puss

2008-08-31 @ 11:17:44
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/
Postat av: LITTLE LOUISE

J ajag hoppas det! Nej nu MÅSTE jag göra lite på min lista, hihi. puss på dig sötkorv <3

2008-08-31 @ 12:14:05
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0