regnig söndag

usch vilken tråkig dag! :/
vad ska man göra?
har jobbat mellan 7 och ett, ungefär sen så har jag inte gjort så mkt mer,.
ska göra en köttfärspaj om ett litet tag :) yummie! länge sen jag åt det..

asså det vill verkligen inte sluta regna :( får hoppas att nästa vecka blir solig :) sista veckan innan skolan börjar! vill börja skolan men ändå inte :p fast det ska bli roligt o se hur det kommer bli nu när jag har valt inriktning =)

nope, nu ska jag nog slänga mig framför tv:n med en stor kopp med te :)
konstigt nog så har jag börjat tycka om te igen, hatade det förut men nu har jag börjat tycka om det igen, och särskilt nu när det är så grått o kallt, så man kanske blir lite varm :)
Nej nu ska jag gå o göra mig en kopp te :) säger man så? göra en kopp? aja ni fattar ;D
PUSS!



Kommentarer
Postat av: emma

Hej!

Nu har du chansen att vinna en ny blogg design!

Börja tävla direkt vettja!

http://emjma.blogg.se/vinnenblogg/?tmp=17165211

Ha en bra dag!

2008-08-17 @ 22:02:47
URL: http://emjma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0