Ont i magen

Tror nog att jag har ätit lite för mkt godis :/ inte bra de! men ibland får man ett sånt sötsug :p

Just nu sitter jag här medans Elin duschar =) Har spenderat lite av dagen framför tv:n med att kolla på Michael Jackson, (det är Michael Jackson weekend) han är ju bra på o sjunga o dansa men det är synd med vad han har gjort med sitt utseende, han såg ju såå mkt bättre ut förut :) eller vad säger ni?

Vad ska jag säga mer, . Det ser ut som om solen kommer tillbaka, har ju regnat ett tag idag och det är ju inge roligt, så vi har varit tvungna att skjuta upp våran promenad, men just nu så gör det inget för min del för jag känner fortfarande av träningsvärken från igår :p Men vi ska nog gå om ett litet tag om vi hinner det vill säga :) För min buss går tio över 6 men det är ju ett tag kvar så vi får se :)

Uppdaterar mera sen när jag kommer hem :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0