Kvällen innan skolan

Nu börjar den sista dagen på sommarlovet lida mot sitt slut.. Och jag sitter här och ska skriva en dikt på franska som blev våran sista läxa, och det är inte så jobbigt med tanke på att vi slapp våran sista lektion då ;D
Men självklart är jag sent ute, kom även på att jag inte har ngra block eller en kalender, ingenting, så mitt sista hopp blev att följa med pappa när han skulle åka o handla, så nu har jag köpt mig ett litet block så jag klarar mig iaf imorgon då jag nog ska köpa upp ett helt lager ;p Måste även hitta en kalender då : )
Aja, morgondagens "att ha nånting att skriva i" är iaf säkrat nu =)

Annars idag så har jag inte gjort så mkt, passade på att sitta lite ute i solen, då det var riktigt fint till och från :D
Och  nu tittar jag på tv och ska försöka komma på en bra dikt på franska =)

Ska ta och äta nu :) Tortillas! MUMS!!
Ha en bra sista sommarlovskväll nu alla som börjar imorgon!
PUSS


då börjas det igen då!

Kommentarer
Postat av: Anna

Detsamma!

2008-08-24 @ 22:52:44
URL: http://abackner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0