god morning!

sitter just nu här med en skål vaniljyoughurt och en kopp te och kikar runt lite på olika bloggar :)

Idag blir det en hyfsat lång dag, går till fem i fyra har jag för mig, men har inte så många lektioner typ bara fem eller hur många det nu var :p en ny lektion också, får se hur den är =)

har gör mig att jag glömde blogga igår, men inget speciellt hände. Skola, sen åkte jag ner på stan för o kolla på en skinjacka men jag hitta inga snygga eller som var bra i materialet :/ men men.. får fortsätta kolla vidare :)
kollade iaf på en väska som jag funderar på o köpa :D så den följer nog med mig hem nästa gång ;D

tror nog att jag ska göramig iordning nu!
Ha en bra torsdag!
PUSS

Kommentarer
Postat av: LITTLE LOUISE

Tack detsamma! :D Vad händer i helgen? Puss!

2008-08-30 @ 09:50:49
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0