God morgon

och då menar jag MORGON, hon är väl runt nio och jag är pigg :p haha men det är inget jag kan göra åt, har iaf försökt o ligga kvar en stund o se om jag kunde sova om men nej då, så då gick jag upp och fick se till min förvåning en sol som sken in genom fönstret :D
hoppas det håller i sig men jag kollade vädret för denna stad och det skulle bli skurar mot kvällen, men vi kan hoppas att dem har fel ;D

idag ska jag nog inte göra så jättemkt, kanske sola om vädret tilllåter =) Eller kanske ta o städa mitt um som ser ut som en svinstia, tror nog det blir nr 2... men man kan ju göra både och :)

nej nu ska jag käka litegranna.
Puss

allt har en mening
eller?

Kommentarer
Postat av: elin svarar

Ja det är skönt =) Nu känns det mycket bättre ;p ... men hur är det med dig? <3

2008-08-12 @ 11:08:11
URL: http://elixerixon.blogg.se/
Postat av: Sofie

det jag sa på msn :) <3

2008-08-12 @ 14:11:46
URL: http://sossefis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0